Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Bulbin | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adres zarejestrowany02.11.2007 @22:18:31 ostatnio na stronie04.04.2013 @23:47:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty3 komentarze2070 posty na forum17

komentarze
!agatazuzanna    23.07.2008 @00:35:30
łomamuś, Ty mnie nie zaginaj tak przed snem.

btw, wczoraj dotarłam na Twój profil i miałam mówić, że jestem pod wrażeniem Twojego 'o sobie'.

_______
l'était une p'tite poule brune qu'allait pondre dans la lune
~elmirka    15.07.2008 @22:06:11
deviant lepszy? no moze... tez myslalam zeby sie tam przeniesc bo na digu to rzeczywiscie piorun moze czlowieka strzelic ^^
moze tam cie bardziej ludzie docenia ^^ milego. pa.
~elmirka    15.07.2008 @10:32:24
bez przesady ^^ technicznie to to siada bo za mała kartka :P
no ale dzięki ^^ i miło mi ^^

o widze że Ciebie też digart wkurza. eehh ale szkoda że prace pokasowałeś.
~Sukkub    15.07.2008 @10:28:48
oj tak...
~Hiho    13.07.2008 @06:49:52
dzieki ^^
~MimochodemNieTAKt    08.07.2008 @21:23:41
Nie zawstydzam-poprostu nie pieprze kretyńskich efektów nadziei na ocene.
Życzę dalszych sukcesów.
Ja tu będe,nie mam nic do zmarnowania,grafika do szuflady i
szkoły.
~MimochodemNieTAKt    08.07.2008 @20:28:19
Cholernie dobry grafiik z Ciebie.
Robisz cos pod publike-
spiepszaj stąd.
Bylebyś się nie zepsuł.
I daj namiary na to gdie można Cie podglądać.
Warto.
~KaileenaFarah    07.07.2008 @20:16:24
Ależ, nie ma za co.

Nie, pani nie z lubuskiego, niestety... (stety?) ; )
~msa    06.07.2008 @01:13:16
Doskonale rozumiem pragnenie stworznia czegoś "pełnometrażowego", był Pan Bocian potem Smok Adam, jednak nikt chyba nie pozna juz tych postaci (oprócz wtajemniczonych już)
~Do    04.07.2008 @23:33:06
London pozdrawia Dublin
~sawayaka    03.07.2008 @11:07:37
Widziałam ze 3 razy ;D
~impulsywna    03.07.2008 @09:40:44
ależ rozumiem, lecz wyobraziłam sobie to ciut inaczej, i dlatego tak napisałam.
wiedz że podziwiam twój styl, tą oryginalność
!sens    30.06.2008 @21:37:37
dziękuję Ci bardzo.
_______
hemia
~soheir    30.06.2008 @11:56:35
przeczytam jak wróce. ide po wyniki matur. więc sie nie zdziw jak dostaniesz kolejnego maila pt ' jem bułke' - to bedzie oznaczało że zwaliłam i pije do lustra :D.

na lody spotkamy sie uprzednio ustaliwszy miejsce, chyba że bardzo zależy ci na tym żeby przynieść mi je do domu :D
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
~soheir    30.06.2008 @11:47:17
ha ha, to był cytat :D

a nie podam ci właśnie dlatego że bywasz idiotą i rzeczywiście mógłbyś sie zjawić w mojej skrzynce na listy!
ostatnio edytowane: 2008-06-30 11:47:40
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
~soheir    30.06.2008 @11:26:26
a tak w ogóle to dostałeś mojego zajebiście błyskotliwego maila? :D
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
~soheir    30.06.2008 @10:11:52
nie obchodzi mnie to, idioto.

przyłaź szybko
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
~soheir    30.06.2008 @00:03:05
chodź na lody, idioto

:D
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
~stonka    28.06.2008 @13:36:38
jo
dzięki:D
_______
hello world i'm your wild girl
^zajoncpoziomka    24.06.2008 @11:33:56
nic nie wydawałempozdr
~nibyja    23.06.2008 @14:30:42
Taka ładna, to tylko dziewczynka może być :>
~nibyja    22.06.2008 @14:21:20
Pjotsze, ale to była dziewczynka! ; )
~soheir    20.06.2008 @12:21:36
kiedy idziemy na lody?
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
!PanKoziol    17.06.2008 @00:38:16
dzięki
~Dueil    08.06.2008 @22:07:55
Się nie obrażam, swoja drogą mnie to ciężko obrazić, ale ostatnio zaczyna mnie irytować, mój własny gust. Mało komu podoba się to co robię właśnie wtedy kiedy mnie to odpowiada >.< Zwłaszcza, ze ludzie nie rozumieją, że bez tabletu nie jestem w stanie zrobić nic super zajebistego.
_______
gimme some chocolate and no one gets hurt.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt